Onze Diensten

Rapportages

De jaarrekening is de financiële verantwoording van uw bedrijf. Het opstellen hiervan is complex en vereist vakkennis en deskundigheid.

 

Kantoor-Hendrikx verwerkt al uw bedrijfsgegevens tot leesbare en behapbare informatie. Het accent ligt daarbij op toekomstgerichte informatie. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook uw jaarrekening tot in de puntjes. Onderzoek naar tussentijdse cijfers kan de verwachte ontwikkelingen bevestigen en geeft daarom een goede basis om tijdig bij te sturen. Met behulp van prognoses krijgt u inzicht in toekomstige kengetallen, zoals belastingdruk en resultaateffecten bij beleidswijzigingen.

 

Neemt de omzet toe of juist af? Ligt uw jaaromzet op koers? Hoe ontwikkelt uw brutomarge zich ten op zichte van voorgaande perioden? Wat is de prognose van de jaarwinst op basis van de huidige ontwikkelingen? Kantoor-Hendrikx biedt een passend antwoord op al deze vragen. U krijgt bij ons standaard uitgebreide rapportagemogelijkheden waarmee u op een eenvoudige manier vergelijkingen maakt met voorgaande jaren, perioden en budgetscenario’s. Hiermee houdt u maximale grip op uw financiële administratie.

 

Voor meer informatie over ons of over één van onze diensten, neemt u contact met ons op via de contactpagina.

Accountancy

Heeft u altijd de juiste managementinformatie in handen om uw onderneming goed te sturen en te beheersen?

 

Als ondernemer komt u ook in aanraking met veel juridische zaken. Denk hierbij aan het vastleggen van afspraken met uw leveranciers, opdrachtgevers, algemene voorwaarden, huurcontracten, arbeidscontracten en nog veel meer andere juridische vraagstukken. Indien u behoefte heeft aan een accountantsverklaring die moet worden verstrekt bij een specifieke opgave, dan kan Kantoor-Hendrikx u hiermee uitstekend van dienst zijn.

 

En hoe staat het met de ouderdom van uw openstaande posten en wat is de ontwikkeling daarvan ten opzichte van voorgaande perioden binnen het bedrijf? Wat is het resultaat van uw actieve debiteurenbeheer, neemt de gemiddelde ouderdom daadwerkelijk af? Zijn er klanten waarvan het betalingsgedrag wijzigt en die tijdelijk extra aandacht nodig hebben? Bij Kantoor-Hendrikx krijgt u op een eenvoudige manier antwoord op de bovenstaande vragen en zorgt u voor grip op uw debiteurenbeheer.

 

Voor meer informatie over ons of over één van onze diensten, neemt u contact met ons op via de contactpagina.

Administratieve dienstverlening

Geen omkijken meer naar uw administratie? Nooit meer verdiepen in ingewikkelde wet- en regelgeving? Kostbare tijd besparen?

 

Kantoor-Hendrikx assisteert en ondersteunt bij uw bedrijfsadministratie in de meest brede zin van het woord; invullen van formulieren voor het CBS, begeleiding van klanten bij het verwerken van de boekhouding en zelfs het volledig overnemen van uw financiële administratie, met inbegrip van facturering, betalingen, journalisering en incassobeheer. Ook kunt u ons raadplegen voor de ondersteuning van u of uw medewerkers bij het uitvoeren van complexere boekingen.

 

Wilt u liever zelf zaken regelen of alles uitbesteden? Bij Kantoor-Hendrikx bepaalt u zelf wat u uitbesteedt aan ons. Als mede ondernemer geloven we dat een goede administratie zéér waardevol en zelfs noodzakelijk is. Wat is uw grootste kostenpost? Hoe kunt u besparen op uw fiscale lasten? Bij Kantoor-Hendrikx werken we niet passief, maar met passie! Zo heeft u altijd alle overzicht in de financiële staat van uw onderneming.

 

Voor meer informatie over ons of over één van onze diensten, neemt u contact met ons op via de contactpagina.

Fiscale aangiften

De fiscale wetgeving verandert continu. Dankzij permanente educatie zijn wij altijd op de hoogte van alle fiscale eisen en faciliteiten. Wij kennen de constant veranderende kaders van de wet, we zien kansen, voorzien problemen en helpen u om fiscaal tot een optimaal resultaat te komen. Zo kunnen wij u een advies op maat geven dat volledig aansluit bij uw persoonlijke situatie.

 

Verder bieden wij als Kantoor-Hendrikx ondersteuning bij fiscale aangiften, financiële planning en het indienen van bezwaarschriften. Ook nazorg bij de aanslagregeling, overleg met de fiscus en het doorrekenen van gevolgen van investeringen zijn voorbeelden van zaken die onder andere van belang zijn voor uw fiscale aangiften. Dus zoekt u een partner op fiscaal gebied? Neem dan contact met ons op.

 

Voor meer informatie over ons of over één van onze diensten, neemt u contact met ons op via de contactpagina.